Vælg venligst erhverv eller privat

Hurtig levering

95% af alle ordrer leveres fra dag-til-dag

Fri fragt

Fri fragt på alle ordrer over 499 excl. moms

+30.000 produkter

Stort udvalg af markedets bedste produkter.


Tom Indkøbskurv

Om os

Skab stordriftsfordele med os og lad os være din partner....
Office Danmark ejes af ODK Group, som har til formål at importerer og eksporterer i hele verdenen. Vi køber stort hjem til fordel for dig som kunde, og derved opnår du og din virksomhed store fordele. Vi ønsker langvarige relationer med vores kunder, og kigger altid løsninger fremfor begrænsninger.  

Vi handler på tillid, besparelser og et højt serviceniveau! (Tjek vores trustpilot ud) :-) 

Office Danmark teamet består af et ungt dynamisk hold, med fingrene plantet dybt i branchens produkter og ydelser. Vi har flere års erfaring indenfor engangshandsker, samt salg og rådgivning af kontorartikler, møbler, print, tryksager, toner/blæk og hardware. Vi er altid ajour med de nyeste teknologier, som sikrer vores kunder den bedste udrustning ud fra hvert behov.
I samarbejde med EPSON, leverer vi print- og kopiløsninger som sikrer din forretning driftstabilitet, lave omkostningsniveauer, mobilitet og effektivitet. 

​Hvorfor vælge Office Danmark?
​I dag rummer vi +30.000 varer i sortimentet, og sørger for, at I kan handle alt ét sted, således I ikke har 2, 3, eller 4 forskellige leverandører på div. indkøb. Hos os, vil I få god gammeldagsservice, og få en konsulent stillet til rådighed, som rådgiver på produkter mv. Dernæst, har vi ingen fragtomkostninger, eller skjulte gebyrer, medmindre bestillingen er på under 499,00 kr. + moms. 
Ved bestilling inden kl. 15.00 har I varen næste dag, såfremt den er lagerført.

Certificeret EPSON forhandler - Hvad betyder det? 
I Office Danmark har vi valgt at have interne serviceteknikere, som er uddannet i EPSONS printflåde - dvs. vi har autoriseret teknikere, som udfører jobbet. Til fordel for kunden, er vores responstid væsentlig hurtigere, idet vi har skåret en evt, sekundær partner fra, som normalt udfører disse services. For jer som kunde, betyder det tryghed og hurtig responstid, således jeres nedetid er minimal. Vi differentiere os på servicen, og prisen er altid noget vi kan snakke om!


Ring i dag, og hør nærmere omkring et samarbejde med Office Danmark, og hvilke fordele vi kan skabe for jer!


Mandag 08.30 - 16.30
​Tirsdag  08.30 - 16.30
Onsdag  08.30 - 16.30
​Torsdag 08.30 - 16.30
Fredag   08.30 - 15.30


​Telefon: +45 40608860
Mail: info@o-d.dk 




Copyright ©
Office Danmark · Alle Rettigheder Forbeholdes.