Vælg venligst erhverv eller privat

Hurtig levering

95% af alle ordrer leveres fra dag-til-dag

Fri fragt

Fri fragt på alle ordrer over 499 excl. moms

+30.000 produkter

Stort udvalg af markedets bedste produkter.


Tom Indkøbskurv

Salgs- og leveringsbetingelser

Forsiden Salgs- og leveringsbetingelser

Office Danmark - En del af Sprinter ApS 

Salgs- og leveringsbetingelser (DK)

Opdateret d. 3. januar 2025

Kontorets åbningstider
​Mandag - torsdag 08.00 - 16.00
​Fredag 08.00 - 15.30

Kundeservice: +45 22966000
Mail: sn@sprinter.nu


1. Betingelser
Office Danmark henvender sig til erhvervskunder i Europa. Erhvervskunder defineres som, forhandlere, private virksomheder, offentlige institutioner, fonde, foreninger og selvejende institutioner.

2. Bestilling
Ordrer modtages på telefon +45 22966000mandag til torsdag mellem 8.00 – 16.30 og fredag mellem 8.00 – 15.30. Bestilling kan ligeledes foregå pr. e-mail sn@sprinter.dk eller konsulentens telefon. Såfremt varen er på lager og er bestilt inden kl. 15.00, leverer Office Danmark varen den efterfølgende dag indenrigs dog ikke lørdag og søndag. Varer til udlandet kan svinge alt fra 2-7 arbejdsdage. Såfremt der er tale om produktions-/skaffevarer laves der en timeline på varen og der aftales nærmere med konsulenten.

3. Levering
Kvitteres der for modtagelsen af en leverance uden bemærkninger om mangler eller åbenlys skade på forsendelsen, kan Office Danmark ikke holdes ansvarlig. Transportskader skal anmeldes omgående til transportøren eller Office Danmark . Såfremt der kvitteres for modtagelsen med forbehold, skal Office Danmark senest 24 timer herefter skriftligt meddeles mangler og omfang af eventuel skade. Sker dette ikke, kan Office Danmark  ikke holdes ansvarlig. Ved levering skal modtager straks sikre sig, at dét der er modtaget stemmer overens med følgesedlen. Hvis modtager mener der er en mangel, skal man inden 3 dage kontakte Office Danmark . Det skal ske telefonisk (+45 40608860) eller ved at sende følgesedlen med angivelse af differencer, og kontaktdata (tlf + email) (sendes til: sn@sprinter.nu ). Såfremt der ikke reklameres som anført, kan køber ikke senere gøre manglen gældende. Office Danmark  er berettiget til særskilt at opkræve den til en hver tids gældende fragtomkostning.

 
4. Ekspeditionsfrit og gebyrfrit.
Hos os er der ikke meromkostninger på ekspedition, eller andre miljøgebyrer. Dog kan der forekomme tillæg på fragt på pallegods til ind og udland. I forbindelse med vores fordelagtige fragtaftaler, sørger vi for at I modtager transport til kostpris (Afhænger dog af vægt og hvor meget det fylder, samt div. sø/broafgifter)

5. Betaling
Betalingsbetingelser er 14 dage netto fra fakturadato, medmindre andet er skriftligt aftalt. Alle oplyste priser er ekskl. moms, dog ikke udlandet, hvor der afregnes i Euro. Office Danmark forbeholder sig ret til, ved enhver misligholdelse af nævnte betalingsbetingelser, øjeblikkeligt at stoppe alle leverancer. Ved betaling efter betalingsfristens udløb, påløber der renter 2% pr. måned. Videre samhandel vil, efter udligning af åben saldo, eventuelt kun ske på kontantvilkår. Rykkergebyr på kr. 100,- tillægges ligeledes for udskrivning af rykkerskrivelse.

6. Returnering
Returnering af varer kan kun ske efter forudgående skriftlig aftale med Office Danmark.
Ved henvendelser omkring returnering af varer skal fakturanummer, dato for køb, mængde og årsag opgives. Office Danmark sender efterfølgende Return Material Authorisation (RMA). Alle returforsendelser, også ved flere kolli, skal være forsynet med synligt RMA nr. samt kopi af RMA formularen. Fragtomkostninger i forbindelse med returnering er Office Danmark uvedkommende. RMA er ikke automatisk accept af kreditering af de pågældende produkter. Returnummeret er gyldigt 14 dage fra udstedelsesdato. Ved senere returneringer forbeholder Office Danmark sig ret til at afvise forsendelsen. Varen skal være i ubrudt original salgbar emballage. Special skårede/fremstillede varer kan ikke returneres, ligesom skaffevarer/produktionsvarer ikke kan returneres. Office Danmark er ikke ansvarlig for defekte produkter grundet forkert anvendelse. Aftale om returnering skal ske inden 8 arbejdsdage fra modtagelsen. Ved kreditering debiteres administrationsgebyr på 25% af varelinjens værdi. Office Danmark  påtager sig intet ansvar for returneringer uden aftale. Eventuelle returneringer uden aftale vil ikke blive tilbagesendt, men kasseret uden varsel